2010. október 9., szombat

Feleségemmel egy beszélgetés!

-Ivett: Először bagyolyt írtam. X'DDDDD
-Barbara: Hát... nem vagyok bagyoly... oké? :D
-Ivett: Deeeee! Meg én is az vagyok. :"DDDDD
-Barbara: Te bagyoly vagy??? :D Én meg bagoly mert a bagoly jobb!!! ♥
-Ivett: Nem. A bagyoly a bagoly továbbfejlesztett verziója. MINDENBEN jobb. :'DDDDDDDD
-Barbara: ‎:D kammer!!! :D Nem is jobb... olcsó utánzat!
-Ivett: Nem. TÖKÉLETES! XDDDD
-Barbara: Igen a BAGOLY! :)
-Ivett: Nem. A BAGYOLY! =)
-Barbara: Nem vitatkozom... A Bagoly nem süllyed le a Bagyoly szintre... xD
-Ivett: Inkább nem tud felemelkedni a Bagyoly szintjére. =)
-Barbara: Cöh... Nem érdekel mit mondasz :) Mi Bagolyok jobbak vagyunk! ♥ De szeretjük a Bagylyokat mert hű alattvalók! :D
-Ivett:A Bagylyok ISTENEK! XD
-Barbara: Igen, istenien szolgálnak fel és takarítanak!
-Ivett: Álmodban. X'D
-Barbara: Igen mikor te mesét olvasol nekem és masszírozod a lábam te szolgalelkű fehérnép! xD
-Ivett: Édesem, ez pont fordítva szokott lenni. x)
-Barbara: Ne hazudj a többi bagyolynak a végén azt hiszik ,hogy van esélyük felemelkedni pedig nincs...mint neked sem :P :D
(...)

1 megjegyzés: